ПІДСУМКИ ІІ ЕТАПУ КОНКУРСУ МАН У 2017-18 Н.Р.



9-11 лютого на базі Полтавського Національного технічного університету ім. Ю. Кондратюка відбувся ІІ етап Всеукраїнського конкурсу-захисту учнівських науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України. Команда Полтавського району була представлена 29 учнями з 15 навчальних закладів району. В переважній більшості цьогорічні конкурсанти вперше брали участь у змаганнях обласного рівня, бо 17 з них - учні дев'ятих класів, 1- восьмикласник. Представники Тростянецького НВК не взяли участь у конкурсі через хворобу. На жаль, як і попередні роки, слабкі знання з базової дисципліни не дали змоги багатьом конкурсантам змагатися за перемогу у своїй секції. За результатами підсумкових протоколів ми маємо 13 призових місць: одне друге та дванадцять третіх. Щиро вітаємо призерів та їх наукових керівників! 
1. Лукеча Богдан, учень 11 класу Супрунівського НВК (науковий керівник Кабак Інна Петрівна) - ІІ м.
2. Матузкова Маргарита, учениця 11 класу Супрунівського НВК (науковий керівник Тома Лариса Анатоліївна) - ІІІ м.
3. Заєць Вадим, учень 9 класу Степненського НВК (науковий керівник Заєць Юрій Анатолійович) - ІІІ м.
4. Мовчан Діана, учениця 11 класу Степненського НВК (науковий керівник Олексієнко Ольга Дмитрівна) - ІІІ м.
5. Бендеберя Софія, учениця 9 класу Розсошенської гімназії (науковий керівник Бенефіс Вікторія Георгіївна) - ІІІ м.
6. Васюта Валентина, учениця 9 класу Розсошенської гімназії (науковий керівник Вигівська Вікторія Миколаївна) - ІІІ м.
7. Терещенко Євгенія, учениця 9 класу Розсошенської гімназії (науковий керівник Моргун Ольга Іванівна) - ІІІ м.
8. Моргун Тетяна, учениця 9 класу Розсошенської гімназії (науковий керівник Ловягіна Олена Леонідівна) - ІІІ м.
9. Гордієнко Денис, учень 8 класу Божківського НВК (науковий керівник Васюкова Надія Миколаївна) - ІІІ м.
10. Асатурова Діана, учениця 10 класу Божківського НВК (науковий керівник Пантюхова Тетяна Миколаївна) - ІІІ м.
11. Гергель Тетяна, учениця 9 класу Мачухівського НВК (науковий керівник Носенко Алла Сергіївна) - ІІІ м.
12. Береза Анастасія,  учениця 9  класу Калашниківського НВК (науковий керівник Ангелова Юлія Володимирівна) - ІІІ м.
13. Щасливий Роман, учень 11 класу Пальчиківського НВК (науковий керівник Пурас Ніна Діюсівна) - ІІІ м.
14. Піддубна Юлія, учениця 11 класу Тахтаулівського НВК (науковий керівник Купченко Ольга Миколаївна) - ІІІ м.
Щиро вітаємо призерів та їх наукових керівників!!!

Коментарі

  1. Я ЗАРАЗ ФІНАНСОВО ПОВЕРНУТЬСЯ Кредиту, який я отримав від LFDS. Я хотів би донести це до відома громадськості про те, як я вступив у контакт з паном Бенджаміном після того, як я втратив роботу та отримав відмову в кредиті мого банку та інших фінансова установа завдяки моєму кредиту. Я не міг платити збори за своїх дітей. Мене було поза рахунками, що збираються викинути з дому через неможливість платити свою оренду. Саме в цей період моїх дітей брали у мене прийомну допомогу. Тоді я вирішив шукати гроші в Інтернеті, де я втратив 3670 доларів, які я позичив у друзів, яких я вирвав у двох інтернет-кредитних компаніях. Поки я не прочитав про: кредит в Інтернеті (247officedept@gmail.com) десь в Інтернеті, все ще не переконав, через що я пережив, поки мій родич, який є духовенством, також не розповів мені про поточну схему позик у дуже низька процентна ставка в розмірі 1,9 %% та прекрасні умови погашення без штрафних санкцій за невиконання платежу. У мене немає іншого вибору, ніж зв’язатися з ними, що я зробив за допомогою тексту + 1-989-394-3740, і містер Бенджамін відповів мені назад. Цей день був найкращим і найкращим днем ​​мого життя, який ніколи не можна забути, коли я отримувати кредитне сповіщення в розмірі 400 000,00 доларів США за суму позики, на яку я звернувся. Я ефективно використала позику, щоб погасити свої борги та створити бізнес, і сьогодні я та мої діти так раді й виконуємо. Ви також можете зв’язатися з ними електронною поштою: (247officedept@gmail.com) Телефон довідки WhatsApptext: + 1-989-394-3740 Чому я це роблю? Я роблю це, щоб врятувати стільки тих, хто потребує позики, щоб не стати жертвою афери в Інтернеті. Дякую і Бог вас усіх благословив, я Олександр Артем із парку Горизонт до н.е., Україна.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Методичні рекомендації щодо вивчення економіки у 2017-2018 навчальному році

До уваги заступників директорів з навчально-виховної роботи!